Backpacken in Australie - Proloog - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Stefan Bremer - WaarBenJij.nu Backpacken in Australie - Proloog - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Stefan Bremer - WaarBenJij.nu

Backpacken in Australie - Proloog

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

14 Augustus 2017 | Nederland, Haarlem

Ik ben zo slecht in verhalen of blogs typen, waarschijnlijk heb ik je nu al verveeld en denk je: jezus, 10 seconden van mijn leven die ik nooit meer terug krijg.

Here goes nothing:

Alhoewel vrijwel alles geregeld is, ben ik bezig mijn inboedel te verkopen of op te slaan.
Waar menig backpacker vanuit het ouderlijk huis op reis gaan, zeg ik mijn eigen woning in Haarlem op en probeer zo min mogelijk spullen achter te laten.
Beetje bij beetje raakt het leeg.

Ik werk nog iets minder dan een maand bij Restaurant VandeSande, waar ik straks afscheid van moet nemen van mijn collega's.

En op 16 September is het afscheid/afstudeer/verjaardagsfeestje in Hoogkarspel waar vrienden en familie uitgenodigd voor zijn.


In mijn volgende blog zal ik wat meer vertellen over mijn geplande reis voor de eerste weken bij aankomst in Perth!

  • 14 Augustus 2017 - 14:53

    Jolanda De Boer:

    Spannend weer...maar harstikke goed bezig..lekker genieten

  • 14 Augustus 2017 - 19:02

    Tante Sas:

    We gaan je zeker volgen, benieuwd naar je verslagen en verhalen...

  • 12 September 2017 - 21:06

    Steven Soldaat:

    Ga je volgen

  • 17 September 2017 - 09:48

    Mama En Vincent :

    wij hopen dat je afscheidsfeest geweldig was en nu nog 2 nachtjes slapen dan begint het grote avontuur, op naar aussie .
    hoop dat al je dromen uitkomen in australie ( niet alle dromen want gewoon terug komen naar holland)
    dikke kus mama en vincent

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

Moet een blog bijhouden... Grammarnazi's leef je vooral uit op mijn grammatica #jaloersehaters

Actief sinds 15 Sept. 2017
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 6636

Voorgaande reizen:

19 September 2017 - 19 September 2018

Backpacken in Australie

15 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: